Wednesday, June 13, 2012

Prečo sa ľudia chytajú modelov na odeve alebo čo sa dialo na druhom dni letného prieskumu VŠVU 4. Jún 2012

(nasledujúci článok som písal 2.6.2012)

Mám posledných 15 minút stráženia na odeve a tak som sa rýchlo rozhodol napísať zopár slov o druhom dni.

Mal som namierené na Hviezdko, no keďže máme v pondelok skúšku z Dejín umenia, pochopiteľne som sa ráno učil a zaspal… a zobudil sa krátko pred 12stou, takže v ideálny čas na to aby som sa hodil do sprchy a utekal na 207/203 strážiť ateliér odevného dizajnu.

Už keď som prišiel bola škola dosť plná, čo ma celkom potešilo, snád ľudia ešte nie sú úplne z tých telenoviel a reality stuff z TV mrdnutí a zaujíma ich aj niečo zmysluplnejšie.

Keďže som musel sedieť na odeve a strážiť, z prieskumu som toho dnes moc veľa nevidel, no napíšem o niečom čo štve všetkýchy ľudí z módy.

ĽUDIA, PLZ, NECHYTAJTE SA MODELOV!!!!

Viem, že sú pekné, niektoré mäkké a lesklé, flitrové a farebné, ale ľudí z módy ich realizácia stála dosť veľa námahy – svojou zvedavosťou im nechtiac takýmto obchytkávaním odevov ich modely ničíte. Majte trochu pochopenia.

Kým som nenastúpil na odev, sám som netušil, že robiť odev je taký BIG DEAL. Látky sú nechutne drahé a realizácia strašne zdĺhavá – my, študenti si to všetko platíme sami, preto chápte, že je fest na mieste ak zazriete ako niekto obďaleč fučí hnevom pri tom ako si utierate ruky o jej/jeho róby.

Ak máte naozaj o nejaké odevy záujem, neváhajte niektorého z dizajnérov osloviť – všetci vám radi o danom modely niečo povieme a tiež aj náležito ukážeme.

Majte RESPECT ľudia,

v mene Fashion ľudí 343

MAROSBARAN

No comments:

Post a Comment