Friday, January 11, 2013

Kto do teba kameňom, ty do neho Tv-programom, o geneticky modifikovaných zvieratkách alebo krátky, smutný a sex-drogy-rokenrol život TV-tyranosaurov 30. 11. 2012

No…
Naposledy som vám napísal zábavný článok s vtipným linkom, dneska idem na vážno…

Už dosť dlhý čas sledujem z každej strany, že národ slovenský sa búri voči TV-ľuďom a ich nevychovaných, geneticky modifikovaných domácich zvieratkách, ktorých si sami v temných laboratóriách za svitu kamier a mobilov klonujú, napichávajú proteínmi a potom širokej verejnosti predstavujú ako tzv. “TV-program”.

Je to už nejaký ten rok, ale pamätám si presne ten večer, i keď je dosť možné, že to bolo len poobedie… Svietilo slnko, vonku štebotali vtáky a kvety kvitli aby zhnili… a v našom dome sa z neznámych príčin, dosť možné, že to boli mimozemšťania, sa objavil nový televízor a bol dokonca plochý, keď je už to post18. storočie…

Tresol som sa dlaňov cez čelo, ako som sa to vo veku 5-8 rokov naučil pri sledovaní rozprávok na Cartoon Network a vypochodoval som za mamou, spýtať sa, čo tam tá opucha robí…

Mama mi povedala, že starý televízor sa nám pokazil a slušne mi pripomenula, že otec zvykne pri televízore zaspávať a z času na čas si spolu pozrú aj Televízne správy, len tak pre prípad, žeby zabudli, že na svete každú minútu zomrú tisícky ľudí ale aj napriek tomu, ak sa to stane v okruhu 200km od hlavného stanu Markízy, urobia z toho “Mars Útočí 4″ alebo “2012 2″, prípadne, ak má byť divákom dieťa – “Naozaj Posledný Jednorožec 1″.

Prišli mi to ako dobré dôvody, tak som neriešil… a počul som hlas v srdci: “Maroš, neboj sa, všetko bude dobré, veď si už ani nepamätáš ako sa používa diaľkový ovládač,” pocítil som ako sa mi telom prelialo teplo a cítil som sa akoby mi po pravici stál samotný Gandalf krížený s Dumbledorom.

A všetko bolo dobré…

Roky ubiehali a ja som starol… aj vy ste starli, nemyslite si :D

A aj keď som nikdy znovu televízor nezapol, z času na čas sa ku mne dostalo “OMG, čo to zase dávajú?!”.

Neviem, či má nejaký zmysel ohovárať ľudí, čo si ničia produkovaním takých hlúpostí karmu a trhajú si svoju dušu sťa Voldemort… kebyže len tí TV-ľudia vedeli aspoň tie horcruxy robiť, tak mám aspoň rešpekt, ale oni to robia “len tak”.

Čísla, čísla, čísla… aj zlá reklama je reklama a iné story, asi to si namastievavajú dotyční na svoje štíty a hor sa do boja… ale… FAKT?!

Veľa ľudí nerozumie, prečo tých Farmárov, Anežky z Turcov či Paradise-ľudí robia… veľa ľudí si myslí, že to robia pre peniaze… teraz je moja chvíľa na veľkú osvetu celého národa, tým, že odhalím tajomstvo nemrznúcej zmesi a všetci vzdychnú pomyselné “oooo” a ešte sa k tomu vyčarí okolo cibuľového výdychu komixová bublina.

Stále čakáte?

Stále?

Tak prestaňte… lebo odpoveď nepoznám… ale pointa je v tom, že to, prečo to robia ani nie je veľmi dôležité, dôležité je to, či si tí ľudia aj trochu uvedomujú dopad, aký ich vyhne  Tyranosaurov Rexov  a Titanoboy, na spoločnosť majú. Pre mňa sledovanie televízie vynálezom internetu absolútne stratilo zmysel… pozriem si a prečítam si vždy len to, čo chcem… Byť odkázaný na TVprogram v roku 2012 je dosť mimo duševné rozpoloženie. Strávenie hodiny sledovaním 10tich reklám, ktoré sa cyklicky opakujú, tiež nepatrí k mojim koníčkom, aj keď je potrebné priznať, že niekedy je kvalita reklamy ďaleko vyššia ako kvalita TV-tyranosaura, hoci je 50x kratšia, čo sa času týka…

Dovolím si tvrdiť, že cca toto povie každý priemerný človek, hrdý občan Slovenskej republiky, občasný požívateľ alkoholu menom “Slivovica”. Ako bonus môže ešte povedať – “keď nechceš, nepozeraj“, prípadne “kto do teba kameňom, ty do neho Tv-programom” alebo “ale TV môže byť aj napriek tomu veľmi pekná dekorácia”.

Nie však všetci obyvatelia SR priemerní sú…

TV-ľudia sa obraňujú tým, že kto nechce, nech neberie… ale nerozmýšľajú o tom, že dosť veľká populácia je buď stará, ktorá nevie, čo to internet je, takže ak si chcú “niečo pozrieť”, sú na TV fakt závislí a ďalšia skupina ľudí, ktorých slušne nazvem non-inteligentní (často nie svojím vlastným pričinením), ktorí v objatí chipsov zapnú prvý program, čo v TV ide a vôbec ich netrápi, že svet je plný zaujímavých vecí, ktoré by ich mohli nadchnúť, keby trochu pohli zadkom…

Moja učiteľka z práva bola veľmi dobrá, no ja z práva veľmi dobrý nie som… niečo som si ale zapamätal – “Demokracia je vláda ľudu… ale ľud… je väčšinou nevzdelaný, priemerný a neschopný výberu najlepšej možnosti, ktorá je k dispozícii.” Teraz ma niekto v meste oskalpuje… ale pred tým, ako si nabrúsite svoje rezacie pomôcky do školy, uznajte, že na tom trochu pravdy je…

A teraz urobím krkolomné spojítko s TV-tyranosaumi…

Tv-tyranosauri majú vysokú sledovanosť… o čom to svedčí? Áno… o intelekte národu… Čo s tým? Neviem…

Fakt neviem… lebo absolútne nerozumiem, ako dospelý chlap, sexuálne schopný, so zdravou mozgovou kôrou a žena, blond, no napriek tomu s čistým cieľom v živote a šarmom, ktorý sa kúpiť nedá, ale údajne sa dá prilepšiť deodorantom, môže v dnešnej dobe strácať čas nad hlúpoťami v telke, keď je svet tak brutálne plný nechutne zaujímavými záležitosťami, ktoré sa dajú buď zažiť LIVE alebo vygoogliť a potom zabezpečiť LIVE, ak potrebné… svet je tak plný, Kriste, ľudia!

Je mi smutno z TV-ľudí, že hazardujú s kolektívnym vedomím a dávajú žrať prascam odpad… Čo im dáte žrať, to z nich vyrastie… Pred telkami decká čumia do teliek a učia sa z nich… ja som sa takto učil už od horespomínaných Cartoon Network postavičiek. Nerozumiem ako si môžu neuvedomovať dopad na spoločnosť, predostieraním hlúpych programov o hlúpych ľuďoch a ešte k tomu aj nič-moc urobených, čo sa po technickej stránke týka.

Nad všetkými Tv-hlavnými stanmi by mali orly z Tatier zletieť s mp3jkami pripevnenými na krkoch, z ktorých sa bude rynúť “Mor ho! Mor ho! Mor ho!”

Dve veci na svete sú vraj nekonečné, ak nepočítam lásku Božiu – ľudská hlúposť a čakanie na úradoch… ak sa chcú T-ľudia naďalej predbiehať, kto “DÁ” lepšie, nech sa páči, no na chvíľu sa stanem Nostradamom a predpovedám im zánik pekelný…

Nie preto, lebo ich nik nebude sledovať, ale preto, lebo si vychovajú generáciu dementných ľudí, ktorí po odskúšaní kanibalizmu, vyvolávaniu duchov a úvodných hodín základného podpaľovania budov rozmerov cez 10x10x10 metrov sa skôr či neskôr vrhnú aj na Viktora Frankensteina samotného… a potom, I wish I have my camera around…

s láskou a spánkom na očiach, Váš nemrznúci
MAROSBARAN







Neviem, či má nejaký zmysel ohovárať Farmárov, Paradisy a XYZ…

No comments:

Post a Comment